Γενικές ερωτήσεις
Ποιές είναι οι ώρες λειτουργίας ;
Το e-ktinotrofia.gr δέχεται παραγγελίες μέσα από την ιστοσελίδα του κάθε μέρα, όλο το 24ωρο! Το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών που λειτουργεί το τηλεφωνικό κέντρο και απαντά στα email σας βρίσκεται στη διάθεση σας καθημερινά 8:30 – 16:30.
Πώς μπορώ να επικοινωνήσω με την εξυπηρέτηση πελατών;
Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω email στο info@e-ktinotrofia.gr, τηλεφώνου 25310 61100, Viber 6987514407 ή να μας στείλετε dm στα social media μας (Facebook, Instagram).
Γιατί δεν εμφανίζονται οι τιμές σε κάποια προϊόντα;
Αυτό συμβαίνει γιατί τα συγκεκριμένα προϊόντα αποτελούν κτηνιατρικά φάρμακα. Για να ενημερωθείτε για την τιμή τους, καλέστε μας στο 25310 61100.
Με ποιες courier συνεργάζεστε;
Συνεργαζόμαστε με τη Speedex Courier, τα ΕΛΤΑ Courier και πολύ σύντομα με τη Box Now. Μείνετε συντονισμένοι...
Παραγγελία
Πόσο κοστίζουν τα μεταφορικά;
Τα περισσότερα προϊόντα μας αποστέλλονται εντός 2 - 3 εργάσιμων ημερών ανάλογα με τη συνεργαζόμενη εταιρεία courier. Η πληρωμή με αντικαταβολή" χρεώνεται με 2,90€, ενώ η πληρωμή με "πιστωτική κάρτα ή τραπεζική κατάθεση δεν έχει καμία επιβάρυνση. Για αποστολές > 3kg υπάρχει μία επιπλέον επιβάρυνση 0,90€ ανά kg, ανεξάρτητα από το ύψος της παραγγελίας. Για παράδειγμα, αν η παραγγελία σας ζυγίζει 4,5kg, η επιβάρυνση είναι 0,90€, αν ζυγίζει 6,5kg η επιβάρυνση είναι 2,7€ κλπ. Οι συνεργαζόμενες εταιρίες courier είναι τα ΕΛΤΑ Courier και η Speedex Courier, τις οποίες μπορείτε να επιλέξετε στους τρόπους αποστολής πριν την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας.
Ποιοι είναι οι διαθέσιμοι τρόποι πληρωμής;
Μπορείτε να εξοφλήσετε την παραγγελία σας με αντικαταβολή (πληρώνοντας κατά την παραλαβή του δέματος σας), με πιστωτική / χρεωστική κάρτα ή με κατάθεση σε τράπεζα. Για πληρωμές με αντικαταβολή, υπάρχει χρέωση 2,90€. Η πληρωμή με "Πιστωτική κάρτα" ή με "Τραπεζική κατάθεση" δεν έχει καμία επιβάρυνση.
Πώς μπορώ να παρακολουθήσω την παραγγελία μου;
Μετά την αποστολή της παραγγελίας σας, θα λάβετε έναν αριθμό παρακολούθησης (tracking number) μέσω email. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αυτόν τον αριθμό για να παρακολουθήσετε την πορεία της παραγγελίας σας στην ιστοσελίδα της αντίστοιχης εταιρείας ταχυμεταφορών.
Μπορώ να παραλάβω την παραγγελία μου από το κατάστημα;
Για τους πελάτες μας που διαμένουν στην Κομοτηνή, μπορείτε να παραλάβετε την παραγγελία σας από το γραφείο μας, στη Βασιλέως Παύλου 43, στον 2ο όροφο ή κατόπιν συννενόησης, υπάρχει η δυνατότητα για ΔΩΡΕΑΝ παράδοση στο χώρο σας. Εναλλακτικά, μπορείτε να παραλάβετε την παραγγελία σας από τα κεντρικά μας γραφεία και την αποθήκη στη Φιλλύρα. Παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας εκ των προτέρων για να κανονίσουμε την παράδοση.
Πόσος χρόνος χρειάζεται για την αποστολή της παραγγελίας μου;
Ο χρόνος αποστολής εξαρτάται από την τοποθεσία σας και τη διαθεσιμότητα των προϊόντων. Συνήθως, οι παραγγελίες εντός Ελλάδας αποστέλλονται μέσα σε 1-3 εργάσιμες ημέρες. Για απομακρυσμένες περιοχές, ο χρόνος αποστολής μπορεί να είναι ελαφρώς μεγαλύτερος.
Επιστροφές
Μπορώ να ακυρώσω ή να αλλάξω την παραγγελία μου;
Φυσικά, μπορείτε να ακυρώσετε την παραγγελία σας εφόσον δεν έχει ήδη αποσταλεί. Για την ακύρωση, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας το συντομότερο δυνατό στο 25310 61100! Αν λάβετε την παραγγελία σας και διαπιστώσετε ότι έχει γίνει κάποιο λάθος ή έχει προκληθεί ζημιά κατά τη μεταφορά, μπορείτε να ζητήσετε την αλλαγή της. Σε αυτή την περίπτωση, παρακαλούμε να μας ενημερώσετε άμεσα για να οργανώσουμε την αντικατάσταση του προϊόντος και να εξασφαλίσουμε την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση. Στόχος μας είναι η απόλυτη ικανοποίησή σας και θα κάνουμε ό,τι είναι δυνατό για να επιλυθεί κάθε ζήτημα.